منـــــــــم ایــــــنجــــــا

نظرات (7)

(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
1 دی 94 20:11
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&& آپ کردم خوشحال میشم بهمون سر بزنین.
درسا
4 دی 94 23:01
سلام عزیزم.منم یکی مثل خودت منتظرم.هفت ساله.بغضم دیگه امونمو بریده.بیا برای هم دعا کنیم.راستی میشه کلمه عبورو برام بفرستی؟
ثمره
پاسخ
سلام عزیزم....خوش اومدی دوست من،دعات میکنم ان شالله به آرزوهای قشنگت برسی،عزیزم اگه میتونی یه وب بساز تا بیشتر با هم درارتباط باشیم خوشحال میشم بازم پیش من بیا
زینب
6 دی 94 10:45
سلام ثمره جان ممنون از دعای قشنگت. اگه دوست داشتی رمزتو بده تا پستاتو بخونم.
ثمره
پاسخ
سلام عزیزم حتما
زینب
6 دی 94 10:48
گفتی وب قبلیمم خوندی متشکرم . ولی متاسفانه 80 درصد پستای بلاگفام حذف شدن. لحظه لحظه روزهای انتظارمو برای نی نی آیندم نوشته بودم
ثمره
پاسخ
سلام عزیزم،بله با اجازه شما، منم مثل شما وب قبلیم و پستایی که نوشته بودم متاسفانه پاک شدن وبه اینجا نقل مکان کردم،هنوز اون وبمو دوست دارم چون کلی خاطره دارم
arezo
8 دی 94 13:40
سلام خانوم گل لینک شدی
ثمره
پاسخ
سلام عزیزم،خوش اومدید
نرگس
17 بهمن 94 20:03
انشالا انتظار همه مون تموم شه
ثمره
پاسخ
ان شاااااااااالله
افسانه
22 بهمن 94 11:27
Samare junm merc azzm k tu khatm ghoran sherkat kardi.ishalla b game arezuHate ghashnget beresi❤
ثمره
پاسخ
خواهش میکنم دوست من،کوچکترین کاری بود که میتونستم انجام بدم،روحش شاد ویادش گرامی